Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zondag 23 juli 2017

Challenge doosje naar eigen inzicht afwerken.

We hebben weer een nieuwe challenge.
Maak een doosje naar eigen inzicht of van een bestaand patroon en werk deze af met materialen naar eigen keuze.
Ik heb alvast een voorbeeld geplaatst.
je kunt jou kaart hier linken of op de facebook plaatsen in het evenement. waar ik de challenge ook zal plaatsen.Jacqueline Creatief
Ook heb ik weer een hele leuke prijs en dat zijn de .Designer sheets  10 pakjes in verschillende dessins, 5gewone en 5 kerst dessins.

De Challenge loopt tot 1 Sept 20:00uur.

Heel veel succes,

Voor buiten Nederland betaal ik de verzendkosten tot de grens.

De Link onder mijn naam loopt tot 1 Sept. (de onderste dus)




2 opmerkingen:

  1. wat een leuke challenge. Ik ga proberen er nog een te maken voor mijn vakantie.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge, heb de link ook even hier gezet voor mensen zonder FB.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...